הדפסה על קנבס – לגלות את היצירתיות


פעילות קישוט קירות הבית, המשרד או כל חלל אחר יכול להיות מעמסה גדולה, במיוחד כאשר לוקחים בחשבון כי יש עוד החלטות לעשות ופעילויות לטפל בהן. אולם הדפסה על קנבס יכולה להיות פתרון יעיל ונוח, אשר יספק את האווירה הרצויה בשילוב הרגשת חמימות ומשפחתיות לכל חלל. תמונות אלו יכולות להתאים לחדרי שינה, חדרי משפחה, משרדים או כמתנה ייחודית הניתנת לקרובים ולחברים. 


בתחילה, פעמים רבות, הדפסה על קנבס עלולה להיראות כפעילות מורכבת מדי לצלם החובבני או  למעצב המתחיל. למעשה הכנת התמונה הינה כה פשוטה, עד כי ישנם רבים אשר חוזרים להדפיס תמונות שוב ושוב, לאור התוצאות המספקות. היצירתיות מתבטאת בבחירת התמונה הטובה והאיכותית ביותר, הצבעים השולטים ובחירת אפקטים משלימים. מראה התמונה השלמה על הקיר, יהווה אישור על המחשבה והיצירתית של המוציא לפועל.

הדרך לתמונה מושלמת
בהדפסה על קנבס יש לשים לב למספר פרמטרים חשובים, על מנת שהתמונה, והיצירה בכללותה יהיו משביעי רצון.  
  • ·        איכות התמונה המקורית – כאשר בוחרים בתמונת משפחה או תמונת נוף אחרת, יש לשים לב כי היא לא צולמה באחד מהטלפונים החכמים או ברזולוציה שאינה מאפשרת הגדלה. כמו כן יש לבחור בתמונה שאינה מטושטשת ובעלת גבולות ברורים. בדרך כלל, הקנבס וצבעיו החיים יכולים לטשטש פגמים אשר נראו בתמונה המקורית, אולם יש לקחת בחשבון כי תמונה זו תלויה במרכז החלל ושואבת אליה מתבוננים רבים. לרוב, כל תמונה אשר צולמה באמצעות מצלמה דיגיטלית או אחרת, תוכל להתאים למטרה זו.
  • ·        נושא התמונה - ההמלצה היא לבחור תמונה אשר תיתן ערך מוסף לחלל בו היא תהיה תלויה: צחוק ילדים, מראה מדברי דרמטי, או חיות הם הנושאים העיקריים של תמונות מוצלחות אשר יכולות להישאר לאורך זמן ולגרום להנאה חוזרת. יתרון ההדפסה על קנבס, היא יצירת תמונה אשר נראית כתלת ממד ומאפשרת למתבונן בה להיכנס לחוויה עצמה. משום כך, כדאי להשקיע מחשבה רבה על בחירת הנושא והמצולמים.
  • ·        התאמת התמונה לחלל – אפשר לבטא את היצירתיות הגלומה בבחירה מתואמת של צבעי התמונה כך שיתאימו לצבעי החלל הנדרש. עיצוב אווירת החדר בו תהיה תלויה התמונה, תלוי בראש ובראשונה בבחירת הסגנון והצבעים השולטים. היתרן הגדול בהדפסה על קנבס הוא היכולת ליצור אווירה זו, כך שתהיה ייחודית ומותאמת באופן אישי. יתרה מכך, אפשר להדפיס כמה תמונות בעלי מוטיב חוזר בגדלים שונים בכדי לחדד ולהעמיק אווירה זו.
אפקטים משלימים – לצורך השלמת התמונה לכדי יצירת אמנות חד פעמית, אפשר להוסיף אפקטים מיוחדים. אפקטים כאלו יכולים להיות מראה מיושן, או הפיכת התמונה לכזו המזכירה תמונות פופ ארט, פסיפסים או קולאז'ים ועוד. למתקשים לדמיין תמונות אלו, רצוי להתייעץ עם המומחים אשר זו מלאכתם. הם יוכלו לייעץ בדבר התאמת התמונה והתוכן לאפקט הנבחר.
                                               להדפסה על קנבס