הדפסת תמונות על קנבס כך שישמרו לאורך זמן


הדפסת תמונות על קנבס בימינו, מאפשרת ביטוי אישי באמצעות התמונות האהובות. ייחוד התמונות  יכול לבוא לידי ביטוי במגוון סגנונות: הדפסת תמונה אישית, משפחתית, הדפסת גלוית נוף או חיות, או לפעמים בחירה במספר תמונות רב ליצירת קולאז' או פסיפס. כל אחד מהבחירות הללו יוכלו להעיד על אופיו של המדפיס ועל אופי הבית בו הוא חי. 

לפעמים, אנשים מסוימים מעוניינים בהדפסה על גודל בד קטן, על מנת שיוכלו להתרשם מהתוצר הסופי. אין ספק כי ככל שהתמונה תהיה גדולה יותר, כך השפעתה תהיה גדולה יותר ומרשימה יותר בכל חלל אשר היא תתלה בו. ככל שאיכות הצבעים תהיה גבוהה יותר, כמו גם איכות ההדפסה, הבד והמסגרת כך תמונה זו תוכל לקצור יותר שבחים ומחמאות ושעות של הנאת המתבונן. פעמים רבות כמה ניסיונות בפורמט חדש זה ובאופן הידידותי בו הוא נעשה, מובילים את המתנסה לכך שירצה בעתיד להדפיס עוד ועוד תמונות אלו.


ישנם כמה כללים בכדי לגרום לתמונה להצליח ולהיראות מעניינת ומיוחדת בחלל נתון:
  • ·        התאמה לחדר- התמונה, בדומה לפריטים רבים הנקנים למטרות קישוט, חייבת להתאים לחדר, הן מבחינת גודלה והן מבחינת תוכנה. כדאי לנסות ולאמץ את הדמיון בכדי לדמיין את מראה התמונה על הקיר המבוקש. לפעמים, כדאי לשקול לפתח מספר תמונות על קנבס בכדי שאפשר יהיה לבחור את הנכונה ביותר. אפשר גם להיעזר ביועצי החברה ובמומחיה.
  • ·        הקפדה על תוכן התמונה – תוכן התמונה חייב להיות בעל ערך סנטימנטלי או אחר. פעמים רבות, תמונות של תינוקות וחיות, יהיו המוצלחות ביותר. אולם יתאימו למטרה זו, תמונות רבות כמו חתן וכלה, טיול מיוחד, פורטרט פנים צוחקות, ועוד. במקרה ואין בנמצא תמונה איכותית וטובה אשר יכולה להיתלות במקום מרכזי, כדאי לשקול צילום בסטודיו מקצועי. צילום שכזה עלול להעלות יקר יחסית, אולם הוא ייתן ערך מוסך, יופי וייחוד לתמונת הקנבס.
  • ·        הקפדה על איכות ההדפסה – כאשר נבחרת חברה איכותית לעבודה זו, אפשר להיות בטוחים כי ההדפסה תיעשה בצורה מקצועית ומנוסה. יש להקפיד על איכות הצבעים, המתיחה על מסגרת העץ, איכות הבד ועוד. לרוב, תמונה זו תהיה מגובה באחריות מצד החברה, על איכות הצבעים.
  • ·        שימור ותחזוקה – כדאי להקפיד לשמור על תמונת הקנבס בכדי שתוכל להישאר לאורך זמן ללא נזקים נראים לעין. דווקא בארץ, כאשר מפגעי מזג האוויר והאבק הינם קריטיים לאיכות התמונה, יש להקפיד על תחזוקה שוטפת, שבעתיים. תחזוקה ז צריכה לכלול ניקוי האבק באופן עדין, במטלית אשר לא תשאיר סיבים או שערות, וללא התזת מים. חסרון התמונה במקרה זה, היא עצם העובדה כי היא אינה מכוסה בזכוכית אשר יכולה לשמר אותה באופן טוב יותר. עם זאת חיוניותה ואיכותה מתקבלות דווקא מעצם היותה חסרת גבולות ומחיצות.
                          הדפסת תמונות על קנבס-כאן