הדפסה על קנבס – מתנה מיוחדת

אפילו תמונה על קנבס יכולה להיות מתנה די נדושה, כאשר לא חושבים על מקבל המתנה ועל רצונו האמיתי. למשל, מתנת אוהבים רגילה ונפוצה יכולה להיות תמונה של זוג האוהבים באחת ממחוות אהבתם. אולם מתנה מיוחדת יותר תהיה תמונה של חוויה או אתר מיוחד, כמו מקום הצעת הנישואים או מקום הנשיקה הראשונה, כך שרק שני בני הזוג יוכלו לדעת למה הכוונה.

תמונות על קנבס המיועדות לסבא וסבתא למשל יכולות להיות נדושות כאשר מצלמים את כל הילדים בתמונה אחת, או בסט קולאז'. חשיבה יצירתית תוכל לנסות ליצור ברכה כלשהי מהעמדת הנכדים או משהו בסגנון דומה אשר יוכל לענות על דרישות המקבלים. תמונות כאלו יכולות לרגש הרבה יותר מתמונות אשר הינן "רק" יפות .מעבר לכך, התמונות אשר מודפסות על קנבס יכולות לשדר משהו אישי, יוצא מהקופסא ונועד להיזכר למשך פרק זמן ארוך.


תהליך ההדפסה על קנבס
מעבר לרעיון, אשר מהווה את הצעד הקשה ביותר לביצוע, מחכים עוד כמה שלבים אשר התמונה חייבת לעבור בדרך עד לתלייתה על קירות הבית. כאשר בוחרים את התמונה המיוחדת ביותר, או זאת עם הכוונות הנסתרות, יש לחשוב היטב על תוכנה, כך שלא יעליב או יפגע דווקא במקבל המתנה אשר לכבודו עמלים וטורחים. מעבר לכך, ההמלצה חשובה היא לבדוק היטב אם רזולוציית התמונה מתאימה להגדלה.

גם על ההגדלה ועל אפקטים נוספים כדאי לחשוב באופן נפרד. תמונות על קנבס אפשר להגדיל לכל גודל רצוי, ולכל מידת קיר דרוש. כאשר תמונה זו נעשית למתנה, ולא ידועים הצרכים של מקבלי המתנה, אפשר להגדיל את התמונה לגודל סטנדרטי פחות או יותר, כך שתעשה את הרושם הנדרש. מעבר לכך, ישנם אפקטים מיוחדים אשר אפשר לשלבם בתמונה עצמה, כמו צבע מיוחד או עיצוב ועוד.

שליחת התמונות וקבלתן חזרה בתור מוצר מוגמר
בדומה לפיתוח תמונות דיגיטליות, גם יצירת המופת אשר מודפסת על גבי הקנבס, יכולה להישלח באופן מקוון, ללא הצורך לצאת מהבית. יש לוודא כי כל שלבי הפיתוח ידועים ומובנים, ולמלא אחר ההוראות המדויקות. במידה והתמונה לא תתאים להדפסה מכל סיבה שהיא, תפנה החברה המדפיסה ללקוח על מנת ליידע אותו מבעוד מועד.

איכות ההדפסה הינה חשובה בכדי שהמוצר המוגמר יהיה משביע רצון. יש להקפיד כי החברההמדפיסה תעשה זאת באמצעות דיו איכותי, ותאפשר קבלת אחריות ארוכת טווח על איכות הצבעים. יתרה מכך, הקנבס כמו גם מסגרת עץ האורן חייבים להיות מאיכות טובה, כך שתמונה זו תוכל להישמר לאורך זמן. בד הקנבס האיכותי הינו בד כותנה ואילו מסגרת העץ,עליה נמתחת התמונה, חייבת להיות איכותית ואמידה כדי שלא תתעוות במשך הזמן. המלצות מלקוחות קודמים יכולות תמיד לעזור בבחירת החברה המתאימה לביצוע יצירה חשובה זו.