הדפסה על קנבס – אין גבול ליצירתיות


הדפסת תמונות על בד קנבס נעשית בעיקר מתמונות דיגיטליות אשר צולמו במצלמה דיגיטלית. התמונה הסטנדרטית תהיה תמונה משפחתית או תמונת הילד אשר מודפסת בהגדלה ונמתחת על גבי הבד. אולם, למעשה, ניתן להדפיס מגוון רעיונות ולתת להם את אותה אווירת אמנות אשר בד הקנבס כה מיטיב לתת. מוצרים מקוריים יכולים להיות ציורי ילדים אשר מעוניינים לשמר, לוגו חברה או פריטי שיווק אחרים ואף גלויות בלתי נשכחות.

פריטים אלה כאשר הם מודפסים על קנבס יכולים להוות השראה לסידור החלל כולו. יתרונו הגדול של הקנבס הוא ביכולתו לתת תחושה תלת ממדית, ולכן הוא מעצים את חווית המתבונן. יש לחשוב ולשים לב בטרם ההדפסה, וכדאי להיות בטוחים בדבר הפריט עצמו. יש לבחור את הפריט כך שיהיה בעל ערך מוסף. בין אם המדובר על תמונה משפחתית ובין אם מדובר על ציור ילדים מודפס, ההמלצה היא לבחור את אותו פריט אשר יוכל לרגש לאורך זמן.

מספר רעיונות יצירתיים להדפסה על קנבס

·        ציורי ילדים – מרבית ההורים מתרגשים בראותם את הזאטוט מתחיל לצייר. עם זאת, רק מעטים מוציאים יצירות אלו לאור ומדפיסים אותם כל קנבס. שרבוט ראשון של אדם, או ציור המשפחה כפי שהילד רואה אותה הינם ציורים מקסימים אשר יכולים לשמר את תקופת הילדות לפרק זמן נוסף. את התמונה אפשר לתלות בחדרו של הילד, חדר משחקים או אפילו חדר משפחה. תמונה זו יכולה אף לשמח בתור מתנה מקורית וייחודית לסבא וסבתא, כך שיוכלו ליטול חלק פעיל ומלא גאווה בהתפתחות הילד. כדאי לא לשכוח לציין תאריך בגב הציור או בכל מקום אחר, אשר יוכל לשמש לעתיד.
·        לוגו חברה או פריטי שיווק – במשרדי חברות רבות מתלבטים בדבר תמונות שיווקיות אשר יוכלו להיתלות בחדר הישיבות או ההמתנה. הדפסה על קנבס, יכולה להיראות תמיד מפתיעה, מזמינה ומקורית. אפשר להדפיס בהגדלה את לוגו החברה או תמונה מייצגת. בניגוד לתמונה אשר מושמת במסגרת מתכת ומכוסה בזכוכית, תמונה על בד קנבס מספקת אווירה בלתי אמצעית וחושית הרבה יותר. לפיכך, תמונה גדולה יכלה לספק את הרושם הנדרש.
·        גלויות או תמונות מטיולים – פעמים ספורות, נמצאים במקום אשר באמת ראוי לתמונה ולהיות ממוסגר על קירות הבית. אולם כאשר פוגשים מקום שכזה, כדאי למהר ולהדפיס אותו על בד קנבס, בכדי שהחוויה תמשיך לחיות גם לעיני המתבונן. תמונה יפה מטיול אפשר לפצל למספר תמונות אורכיות, כך שייתלו אחת ליד השנייה ויספקו מבט פנורמי של המקום. צורת תלייה זו יכולה להשרות אווירה דרמטית, אף יותר, כאשר מדובר על נוף של ים, חולות או נוף שמיים. את התמונות הלו אפשר לתלות בגבהים שונים, ובלבד שכולם יודפסו על אותו גודל בד נבחר, למראה מושלם וייחודי יותר.

                                                           
                                          הזמינו כאן - הדפסה על קנבס