הדפסה על בד קנבס איכותית יותר


 בכדי לקבל מוצר מוגמר אשר יספק את הלקוחות השונים, יש צורך בהדפסה איכותית. הדפסה על קנבס, לרוב, תדרוש הגדלה של תמונה הספציפית. על התמונה עצמה להיות איכותית, כך שתוכל לעבור בדיקת איכות בטרם תודפס. מעבר לכך, גם המדפסת, אשר מבצעת את העבודה אמורה להיות האיכותית והמתקדמת ביותר. תמונה על קנבס, מעצם הווייתה, הינה מענינת יותר מאשר הדפסה על נייר, איכותי ככל שיהיה. המראה, וחווית ההתבוננות בתמונה זו הן שונות מדפדוף באלבום תמונות, או אפילו מתמונה ממוסגרת בזכוכית התלויה על הקיר. תמונת קנבס, פעמים רבות, נדמית כתלת ממד רק מעצם האווירה אשר היא משרה.

תמונות המודפסות על קנבס מקבלות איכות "מוזיאונים", ופעמים רבות, אף נדמות כציור בפני עצמו. גם לסוגי הקנבס נודעת חשיבות מבחינת איכותם- כותנה ופוליאסטר. לכל אחד מהם ישנם יתרונות וחסרונות. לפני הדפסה של תמונה כלשהי, בין אם היא תמונה פרטית, או תמונה אשר נלקחה מאתר אהוב, יש לברר עם בית הדפוס על סוג ההדפסה והבד. השוני בין סוגים אלה יכול להתבטא באיכות התמונה לטווח הארוך.

סוגי קנבס עיקריים
האפשרות לבחור בין שני סוגי קנבס, זה העשוי מפוליאסטר וזה העשוי מבד כותנה, טומן בחובו מגוון גדול של הבדלים. סוגי בדים אשר עשויים מפוליאסטר עשויים למעשה, מסיבים פלסטיים, בעוד שקנבס הכותנה עשוי מסיבי כותנה. לסיבי הפוליאסטר יש מרקם דומה לזה של הכותנה אולם הוא אינו קנבס. יתרונות הפוליאסטר הוא בעצם מחירו. לאנשים אשר חשובה להם ההדפסה על קנבס והתוצר הסופי בלבד, סוג קנבס זה יספק לחלוטין.
בדרך כלל, רוב סוגי המדפיסים וחברות הדפוס ידפיסו את התמונה על פוליאסטר. איכות התמונה, כמו גם הצבעים, תיתן תמורה מלאה למחיר, ובדרך כלל תהווה הצלחה ותספק את דורש ההזמנה. כותנת הקנבס נוטה להית יותר יציבה מאשר הפוליאסטר. כלומר, לטווח הארוך, סביר להניח כי בכותנה תחזיק מעמד ובאיכות טובה יותר. כאשר המדובר על תמונות קנבס מקוריות בהן משתמשים אומנים וציירים, ערכה של תמונת הקנבס המתבססת על כותנה יהיה גבוה יותר מזו המתבססת על פוליאסטר.
ההגבלות הקיימות
חסרון הפוליאסטר ידוע הן עקב עמידותו לאורך זמן, כמו גם ביכולת פחותה לספוג את הדיו, בהשוואה לסוגי הקנבס המתבססים על כותנה. הצבע נמצא מעל התמונה, במעין שיכבה דקה, במקום להיכנס אליה ולהיטמע בה. חיסרון זה, עלול למנוע מפני תיקוני מתיחה פוטנציאלים בעתיד. לפעמים, תמונות אלה עלולות להיסדק במהלך השנים.
מאידך גיסא, חיסרון הקנבס המתבסס על כותנה הוא מחירו. פעמים רבות, מחיר הקנבס היקר יותר מרתיע את האנשים ומונע מהם להדפיס באופן חוזר את תמונותיהם על גבי משטח זה. עם זאת, יש לזכור כי הדפסת קנבס היא תוצר שונה ומעניין  מהדפסה מקבילה לו על נייר.
                                                             הזמינו כאן הדפסה על בד קנבס