הדפסת תמונות על קנבס – הפתרון האולטימטיבי


כיום, כאשר כל שקל אשר יוצא מהכיס מחושב, כל מתנה אשר נקנית או קישוט לבית הפרטי, נלקחים בחשבון. הדפסת תמונות על קנבס יכולה להוות פתרון יעיל, נוח, זמין וזול למתנות שכאלה. בין אם התמונה ניתנת בתור מתנה ובין אם היא מוזמנת לשימוש אישי, ההנאה ממנה מובטחת. תמונה על קנבס מאפשרת לחות שוב את חווית הרגע המצולם, בו בזמן שהיא נראית כתמונה מוזיאונית אמנותית.

הדפסת תמונות קנבס, במיוחד אם הן של היקרים לנו, יכולות להוות תוספת יפה ומשרה אווירת ביתיות וחמימות בכל בית. תמונה שכזו, במידה והיא איכותית, תשמח בדרך כלל גם כל סבא וסבתא. המחווה האמתית לא תלויה במחיר היקר אותו משלמים, אלא דווקא בכוונה האמתית והכנה של הכנת המתנה. ההתרגשות והשמחה של המתבוננים יכולים להחליף את התודה, לה לפעמים אנחנו מצפים.

ממה מורכבת עלות התמונה המודפסת על קנבס?
לפני שמזמינים הדפסת תמונות על קנבס, כדאי לברר על מחירן. סקר שוק כללי יוכל לברר על המחירים הנוחים יותר מבין החברות השונות. ההמלצה היא לבחור בחברה כי זהו אחד מהמאפיינים שלה . עם זאת, כדאי לקחת בחשבון כי לא תמיד המחיר הנמוך ביותר יהיה הכדאי ביותר. איכות ההדפסה ראויה אשר יכולה להזיק לטווח ארוך, בדרך כלל תדרוש מכונת הדפסה טובה ומשוכללת, מסגרת מתיחה נכונה ,בד קנבס אמיתי וטיפול נכון בו .
לבדיקת טיב העבודה, כדאי להשוות שני תוצרים משתי הדפסות שונות. כך אפשר לראות ולהשוות בין איכויות ההדפסה השונות, איכות הצבע וטיב הבד. כמו כן, יש לקחת בחשבון את גודל התמונה הרצויה. כפי הצפוי, ככל שהתמונה תהיה גדולה יותר כך המחיר יהיה יקר יותר.

הזמנת התמונה המודפסת
לאחר סקר השוק ובירור המחירים, יש להזמין את התמונה באחד מאתרי האינטרנט הרבים, או באופן ישיר מחברת ההדפסה. כך או כך, יש לבחור את התמונה אותה רוצים להגדיל ולמתוח על בד הקנבס. לרוב, התמונה הנבחרת צריכה לתת ערך מוסף לתמונה, כמו ילדים צוחקים, תמונה משפחתית בהרכב מלא או פעילות מיוחדת משותפת. אם תמונה זו מיועדת למתנה, יש לחשוב על מקבלי המתנה, צורכיהם  ורצונם.

יש לדאוג כי התמונה תהיה באיכות ורזולוציה מתאימה בכדי שהיא תוכל להיות מוגדלת לגודל הרצוי. תמונות אשר צולמו מטלפונים חכמים, לרוב, לא יתאימו למטרה זו.  יתרה מכך, אפשר לבצע על התמונה את אחד מהעיבודים העיקריים, כמו למשל פסיפס או שינוי צבעים וכדומה. מעבר  לבחירת כל התנאים המקדימים, בחירת הגודל הרצוי, סוג ההדפסה והמסגרת, יש לעקוב אחר הוראות מיוחדות אשר ניתנות.