איך לבחור הדפסה איכותית על קנבס ?


התחרותיות הגוברת בתחום זה ומגוון החברות אשר עוסקות בהדפסה על קנבס, לפעמים פוגמת באיכות הרצויה של התמונות. רבים מאלה אשר בוחרים להדפיס את תמונותיהם ולהגדילם על גבי קנבס עושים זאת למען איכות התמונה, ופעמים רבות אף עקב מחירה הזול יחסית, לתמונה מוגדלת ממוסגרת. איכות התמונות המודפסות על קנבס תלויות באופן הדוק גם בחומרי הגלם המעורבים בתהליך, כך שככל שבד הקנבס והמתיחה על גבי המסגרת יהיו איכותיים יותר, כך התמונה המודפסת תיראה טוב יותר.

מעבר לכך, מכונת ההדפסה חשובה ביותר למען השגת צבעים בהירים וחדים יותר. איכות הצבעים והחדות, נראים לפעמים, רק לאחר השוואה עם תמונות אחרות. כדאי לזכור, כי לתמונות קנבס יש יכולת אשר מאפשרת גם למתבונן לחוות את חווית התמונה, מכיוון שיש לה תחושה של תלת ממדיות. לפני הרכישה או ההזמנה של התמונה, כדאי לעשות סקר שוק, אשר יעקוב אחר המלצות לקוחות קודמים. כמו כן, ההמלצה היא להתרשם על פי מראה עיניים מעבודות דומות קודמות אשר יכולות להראות על טיב העבודה.

הדגשים ההכרחיים לשם קבלת עבודה איכותית
  • ·        איכות הצבעים ומתן אחריות – הדפסת תמונות על קנבס יכולה להיעשות באחת משתי השיטות: הדפסה בצבע סולבנטי או בשיטת ג'קלה (צבע פיגמנטי). ההדפסה האיכותית יותר, על בסיס צבע פיגמנטי מצליחה לשמור על איכות הצבעים לזמן ארוך, ללא דהייה או שיבוש כלשהו. עם זאת, יש לזכור כי היא לא עמידה לתנאי שמש ישירה. הדפסה בצבע סולבנטי היא פחות איכותית, מבחינת החדות אשר אפשר לקבל ממנה. בדרך כלל, אפשר להתרשם מאחריות היצרן לגבי טיב הצבעים ומידת בטחונו בחוסר דהייתם למספר שנים מוגבל.
  • ·        מסגרת עץ ומתיחה טובה – את בד הקנבס מותחים, על פי הגדלים הרצויים והמבוקשים על בסיס מסגרת עץ אורן. התמונה חייבת להיות מתוחה בצורה כזו, שבעת הצורך יהיה אפשר לתקן ולמתוח שוב את התמונה.
  • ·        בקרה על איכות התמונה – חברות ומדפיסים אשר מכבדים את עצמם, לא יסכימו להגדיל כל תמונה אשר נשלחת על ידי הלקוחות, גם אם היא מאד יקרה לליבם. בדרך כלל, תמונה אשר צולמה במכשיר טלפון חדשני לא תהיה בעלת הרזולוציה המתאימה להגדלה. התמונה חייבת להיות מצולמת באמצעות מצלמה ידנית לכל הפחות, ללא טשטושים או אי בהירות. אמנם תמונה המודפסת על קנבס יכולה לטשטש במעט, חוסר בהירות או איכות פגומה, אולם התמונה חייבת לעמוד בקריטריונים מסוימים.
  • ·        מחיר – בדרך כלל, הלקוחות המעוניינים לשלם כמה שפחות יירצו לחפש את היצרן הזול ביותר. אולם פעמים רבות, מחיר זול זה יעיד על הטיב. המחיר הזול, פעמים רבות מתגלה כיקר, בעיקר כאשר חושבים על מטרת תמונת הקנבס, בתור זו המקשטת את חדר המגורים או כל חלל אופציונלי בבית ומזמינה את הנכנסים אל תוך החיים האישיים של הדרים.
                                                              להזמנת הדפסות איכות-הזמינו כאן!