הדפסת תמונות על קנבס – על ילדים וטיולים


לאחר סיום החוויות מהטיול, משפחות רבות רואות את הצורך להנציח את אותם רגעי אושר בהדפסת תמונות על קנבס. חיוכי הילדים והרגשת החמימות והמשפחתיות יכולים לחזור ולהיחוות בזכות תמונות אלו. הדפסת התמונות על קנבס יכולה לפתור את הבעיה של אחסון תמונות אלה במחשב או באלבומי תמונות, הפותחים רק לעיתים רחוקות. התזכורת היומיומית יכולה לשפר באופן משמעותי הן את החלל המעוצב והן את הרגשתם של הילדים ותפיסתם את מושג המשפחה.

החלל המתאים לתלות תמונות מודפסות על קנבס יכול להיות כל חלל בבית אשר נדרשת בו הרגשת פרטיות חמימה. בין אם זה חדר הילדים, אשר בו יוצגו תמונותיהם הפרטיות, ובין אם זה חלל ציבורי, כמו סלון או פינת משפחה, בו ייתלו התמונות אשר מייצגות את חיי והווי המשפחה. יתרונם הברור של תמונות הקנבס למטרות אלה הוא באיכותם הבלתי מתפשרת של חומרי הגלם, כדוגמת הבד ואיכות הצבעים וההדפסה.

אילו תמונות לבחור?
התמונות אשר צריכות להיבחר הן אותן תמונות אשר מהוות את גולת הכותרת של הטיול מבחינה חווייתית. תמונות אלו, לרוב, יהיו דומות מבחינת הצבע השולט, והנושאים המצולמים. ההמלצה היא לבחור סדרת תמונות אשר ישולבו זו עם זו, בגדלים שונים. הן יכולות להיתלות בגובה שווה או בגבהים שונים, בכדי ליצור אווירה זורמת ושובבה יותר.

מעבר לכך, התמונות אשר ייבחרו להדפסה מוגדלת חייבות להיות איכותיות ובעלות רזולוציה טובה מספיק, בכדי לא לאבד פריטים בזמן ההגדלה. לרוב, יתאימו תמונות אשר צולמו במצלמה ביתית ולא מטלפון סלולרי, משוכלל ככל שיהיה. מקור האור חייב להיות להתאים לצילום התמונה, כך שהאובייקט המצולם לא ייראה חשוך. ככל שאיכות התמונה תהיה טובה יותר, כך חדות התמונה על קנבס ואיכות הצבעים יכולה  להשתפר ולתת את התוצאות הטובות ביותר.

תמונות בעלות אפקטים נוספים
פעמים רבות, מאד קשה לבחור מכל המגוון, את התמונה היחידה או מספר תמונות נבחרות. במקרה זה, אפשר לשקול יצירת פסיפס או קולאג', כך שכל התמונות יוכלו להיכנס יחדיו וליצור אפקט אשר הינו שלם מסך כל אבריו. בקולאג' שכזה, אשר מורכב מתמונות הילדים והמשפחה תוך כדי טיול אחד, אפשר לשלב מספר חוויות ומספר רגעים אשר יחזירו את הילדים לרגעים אלה.  תמונות אלה יכולות לשמש גם בתור מתנה לקרובים, בימי חג או ימים מיוחדים. פסיפס משפחתי יכול להיות דרך מעניינת ומיוחדת להציג את המשפחה המתהווה, שכל סבא וסבתא ישמחו לקבל.

על תמונות אלה אפשר להפעיל אפקטים נוספים, כמו למשל צבעים מיוחדים או טכניקה זו או אחרת. במידה ומחליטים להדפיס מספר תמונות, יצירת נושא משותף וקו אחיד הינו מהותי וקריטי למראה הבית והחלל כבעל אופי ייחודי ושלם. בדרך כלל, המלצות אלו יכולות להינתן מצוות המומחים הנמצאים החברה המדפיסה.