הקשר שבין צילום אמנותי והדפסה על קנבס


אפשר לצלם תמונות משפחתיות אמנותיות בסטודיו לצילום, אשר יהיו חווייתיים לכל המשתתפים. מעבר לתמונות היפות אשר מתקבלות, הגדלה שלהן והדפסתן על בד קנבס, יכולה לשדרג כל חלל בית לכדי יצירת אווירה חמה וביתית. תמונות אלה, אשר מצולמות על ידי צלם מקצועי ומיומן, יצולמו, על פי רוב, באיכות ורזולוציה כזו המתאימה להגדלה, ותוכל לתת את האפקט המיטבי לתוצר הסופי.

הילדים המצולמים, או המשפחה כולה ייהנו מיום כיף אשר נערך במיוחד עבורם. התשלום עבור צילומים אלו והדפסת התמונות על גבי בד קנבס, יעלה, על פי רוב, פחות מאשר תמונות אמנותיות פוטנציאליות אחרות. מעבר לכך, שתוצרים אלה יכולים לתת אמירה אישית לבית, יותר מכל תמונה או ציור אחרים אשר נעשים על פי הזמנה מיוחדת.

צילום אמנותי
צילום ותמונות אמנותיות יכולות להיות מצולמות בסטודיו לצילום על ידי צלמים אשר מתמחים לכך. בדרך כלל, מצולמי תמונות אלו יהיו ילדים במגוון הגילאים, אימהות בהריון ותמונות משפחתיות כוללניות אשר ייזכרו לטווח ארוך. גם תמונות ממגוון נופשים או ימי כיף, אשר מצולמים בעדשה מיוחדת או על ידי בעלי עין חדה לצילום יכולים להיות בתפקיד תמונות אמנותיות. הפעלת צמצם על פי האור הנכנס, או טכניקות אחרות של צילום איכותי יהיו מרהיבות לא פחות.

למעשה, כל תמונה אשר תתפוס את המצולם בתנוחה או מצב בלתי שיגרתי, יכולה להיות באיכות כזו, אשר תרגש את המתבונן. קובץ של תמונות מיוחדות, כאשר הקו המנחה הוא צבע שולט או מצולם במגוון תנוחות, יכולות ליצור אווירה מיוחדת וחמימה. יש לקחת בחשבון את מקום תליית התמונות. התמונות אשר ייבחרו לחדר ילדים יהיו שונות מאלו אשר ייבחרו לחדר האורחים ולסלון. בחדרי השינה, התמונות אשר ייבחרו יוכלו להיות יותר חושפניות ולהראות את המצולמים במצב פגיע יותר.

הדפסה על קנבס
היתרון הגדול בתמונה המודפסת על בד קנבס, בשונה מתמונה אשר ממוסגרת במסגרת זכוכית, היא עצם יכולתה של התמונה לתת חוויה תלת ממדית. המראה המתקבל מתמונה שכזו הוא מראה מרהיב, של תמונה באיכות מוזיאונית. ישנה אפשרות לבחור בכל גודל של תמונה, על פי הצרכים, הדרישות, נתוני החלל והאמצעים הכספיים. ההמלצה היא לבחון את התמונה כתוצר הסופי, בתוכנות השונות.

ההדפסהעל בד הקנבס נעשית באופן הפשוט ביותר, על ידי שליחת התמונה או התמונות הרצויות דרך האינטרנט לחברה הרצויה. כדאי לברר, טרם ההדפסה, על בית הדפוס והמלצות קודמות אשר הוא קיבל מחברים ולקוחות קודמים. בדרך כלל בית דפוס אשר מכבד את עצמו, ייתן הבטחת איכות לגבי צבעי ההדפסה ואיכותם ויכולתם להישמר לאורך זמן. מעבר לכך, התמונה המודפסת צריכה לעבור גימורים משלימים נוספים בכדי לשמור אותה מפגעי מזג האוויר ותנאים סביבתיים אחרים כמו לחות,שריטות או אבק.