איזו תמונה כדאי להדפיס על קנבס?


מכיוון שהדפסה על קנבס נחשבת לבחירה המועדפת על אנשים רבים, נותר רק לענות על השאלה בנושאי בחירת הנושא המצולם. הדפסה על קנבס, על יתרונותיה הגדולים מספקת אוירה יוקרתית ונעימה לכל חלל נתון, ואורך חיים ארוך לכל תמונה רצויה. איכות ההדפסה וחדות התמונה מהווים אף הם סימן מובהק לסוג הדפסה זה. מכיוון שהדפסה על קנבס נעשית בצורה פשוטה, מקוונת וידידותית, בחירת התמונה מהווה את השלב הקשה ביותר אשר עומד בדרכם של המבקשים מוצר זה.

התמונה המודפסת יכולה להיות אחת משני סוגים: תמונה משפחתית כוללת או של הפרטים המשתתפים בה או תמונה נבחרת של נוף או עצמים אשר לקוחה ממקור אחר ומודפסת על בד קנבס. כל אחת מבחירות אלה תהווה מוצר מספק ואיכותי אשר יכול להיתלות בבית מגורים ובחללים מרכזיים. להלן מספר גורמי מפתח אשר הינם קריטיים לאיכותה של התמונה, יוכלו להקל על המתלבטים:



· איכות התמונה – הגורם החשוב ביותר הוא להדפיס תמונה אשר למרות הגדלתה לא ייאבדו פרטים ממנה. גורם זה דורש מידת רזולוציה כזו אשר תתאים לגודל הנבחר. לרוב, כאשר נבחרת תמונה, אפשר יהיה לבחור במידת הגודל המקסימלית בה התמונה עדיין תיראה חדה וברורה. אין טעם לבחור בתמונת ענק, אשר תאבד פרטים רבים, מכיוון שכל יתרונותיה יהיו חסרי ערך.

· איכות הצבעים – ישנה אפשרות להדפסה בעזרת צבעים פיגמנטים אשר מאפשרים אספקת תמונה בעלת גוונים רבים ומיוחדים, אשר יתרונם הגדול הוא בעמידותם הרבה. יש לברר, בטרם ההדפסה על אופן השימוש בצבעים ומידת הביטחון שיש לאנשי הדפוס בצבעים אלה. פעמים רבות, אפשר יהיה לקבל אחריות על טיב הצבעים למשך שנים רבות.

· מקום העמדת התמונה – פעמים רבות, הבחירה במושא צילומים זה או אחר, תיקבע על פי הצורך הראשוני בתמונה. תמונות אשר ייבחרו לחדר ילדים, יהיו שונות באופן מהותי מתמונות המודפסות לחלל המגורים. יש לזכור כי תמונות משפחתיות, בהן משתתפים סך כל חברי המשפחה, ישרו אווירה חמה וביתית לכל חדר בהן ייתלו. ישנן תרבויות אשר דוגלות בייעוד קיר שלם לתליית תמונות מהווי המשפחה, וממתן זווית היכרות אחרת עם כל אחד מחבריהן.

· מטרת התמונה – פעמים רבות, תמונות המודפסות על קנבס מיועדות למתנה לקרובים ביותר. סבא וסבתא, למשל ישמחו לקבל את תמונות הנכדים, במיוחד כאשר הן מודפסות על קנבס ובעלות גוון מיוחד וערך מוסף. חברים או אנשים רחוקים יותר, יכולים להפיק תועלת רבה מתמונות יפות אשר יהיו מודפסות על קנבס בצורה אמנותית, מקצועית וייחודית. יש לזכור, כי כדאי להתאים את נושא התמונה למקבל אותה, הן בנושא או בפרשנות הניתנת לו. יהיו אנשים אשר ישמחו לקבל תמונת נוף מיוחדת, בעוד אחרים ישמחו בתמונת חיות או גורי חיות קטנים ותמימים למראה.